Zvládli jsme už i popisy
V rámci robinsonské výuky slohu jsme dostali za úkol popsat osobu , zvíře nebo věc, kterou máme nakreslenou na našem plánku ostrova.
Jsou to teenageři, kteří jsou nejen ve volném čase velmi aktivní. Milují sport, navštěvují ZUŠ i divadlo a prý mám také napsat, že rádi jí. Se školou je baví jezdit na exkurze a výlety, kde ovšem nesmí chybět rozchod. V hodinách se učí vyjádřit svůj názor a o přestávkách to ve třídě žije... Dokáží si pomáhat, ale také přiznat se, když něco provedou... Ví, že tak máme šanci vše společně zvládnout.
V rámci robinsonské výuky slohu jsme dostali za úkol popsat osobu , zvíře nebo věc, kterou máme nakreslenou na našem plánku ostrova.
Proč se nepobavit u tak nezáživné látky jako je skloňování osobních zájmen, přímé řeči a psaní uvozovek. Více slov není třeba, koukněte na fotky z akcí naší třídy.
Život je plný nečekaných událostí a zdaleka ne všechny jsou příjemné. V zátěžové situaci musí člověk nějakým způsobem reagovat. Toho, že jsme se ocitli během nedobrovolné distanční výuky na „ostrově" jako Robinson, jsme využili, abychom si dokázali, že vše zlé je zároveň pro něco dobré. Potvrdili jsme si, že člověk je schopen zvládnout vše rozumem a vůlí.
Půlrok utekl jako voda, a kolik času jsme spolu prožili ve škole, nebudu raději připomínat.
Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies