Exkurze do Kutné Hory
Ve středu 11.5. se třída 7.A vypravila do Kutné Hory na dějepisnou exkurzi.
Ve středu 11.5. se třída 7.A vypravila do Kutné Hory na dějepisnou exkurzi.
Laboratorní a praktické badatelské práce jsou vždy atraktivní součást výuky přírodopisu. Podívejte se do galerie na to, jak si sedmáci užívali praktické zkoumání ptačího peří a slepičích vajec. A co je nejvíc překvapilo? V protokolech se dozvíme, že peří je pod mikroskopem chlupaté, krásně zbarvené, složitě uspořádané, krásně vzorované, udrží kapku vody a nenamočí se. Vejce má pod lupou zajímavé puntíky, pod skořápkou papírovou vrstvu a na žloutku slizká poutka, po nakapání octa šumí. V závěru protokolů si výzkumníci pochválili dobrou spolupráci s ostatními, dělení práce ve skupinách a domluvu. Velké díky patří ovšem Adamovi a Michalovi, kteří pro účely laborky věnovali domácí vejce.
Grocery shopping, cooking and eating out in a video made by group A1 ...
Představte si, kdyby měly facebook ryby. Co by si tam asi psaly, nad čím by se radovaly? Co měly včera k večeři? Kam plavou, když se zešeří? Fotí si svůj potěr a jikry? Co nakupují za mimikry? Sedmáci při přírodopise zkusili rybám jejich fishbookové profily vytvořit. Byla to dřina i zábava. V galerii si můžete některé výtvory prohlédnout. Další fishbooky jsou k vidění i na chodbách školy. Přejeme dobrou zábavu i poučení.
V úterý 22.6. jsme se vydali do Oucmanic do Ekocentra Paleta.
V pátek 18.6. jsme se "proletěli" v Hradci Králové.
Děkuji všem za pěkné projekty!
Bajky jsou staré více jak dva a půl tisíce let. Tolik času už uplynulo od doby, kdy žil a tvořil Ezop, jehož bajky patří mezi nejznámější. Zvířátka nás učí, jak bychom se měli chovat.
Při vyhodnocení pololetní práce jsme zadumali, co dobrého nám současný způsob výuky přinesl. A trudomyslným náladám navzdory, my nevěšíme hlavu, neboť "Všechno zlé je pro něco dobré" :) Každá zkušenost nás může obohatit a my jsme zatím přišli na toto ...
Během distanční výuky je práce z výtvarné výchovy dobrovolná. Zde si můžete prohlédnout fotografie prací, které paní učitelce poslali žáci 6.A.